Camping La Rocca - Bardolino - Gardameer

Woensdag 27 juli

Vandaag een dagje naar een strandje in de buurt geweest.

Het was er klein maar mooi. Hier kon je van de rotsen afspringen. De meiden begonnen voorzichtig. (Vooral Mila) Maar uiteindelijk sprongen ze van behoorlijk hoge rotsen. Zelfs Lonneke heeft nog van een meter of vier gesprongen.

Het was in het begin van de middag nog wat bewolkt, maar toe uiteindelijk de zon doorkwam was het heerlijk om even af te koelen in het water.

Mila is ’s-Avonds nog naar de bingo geweest met Sanne, en daarna hebben we nog een spelletje Skibbo gespeeld.

c de winter

hier is t maar rustig , geen school , geen voetbal ,dan is t maar stil in de straat .jullie vermaken je wel op t strand ,pas maar op dat je op een rots springt. en mila is naar de bingo geweest ,verder veel plezier, groetjes .

oma de winter

bevalt t wel op deze camping,we zien zo weinig fotos .zijn er veel Nederlanders ,vanmiddag is jacco nang en angie nog geweest ,ze waren kersen wezen plukken bij arnemuiden .vanmorgen wat buitjes gehad .morgen wordt t wat beter ,we wachten t af .geniet maar van t mooie weer . groetjes .