Camping La Rocca - Bardolino - Gardameer

De eerste dag

Vroeg wakker want iedereen was op tijd naar bed gegaan. De kinderen in de buurt zijn trouwens ook behoorlijk vroeg wakker. Gelijk maar even om brood naar het supermarktje. We zijn en poosje naar het riviertje geweest om even af te koelen. Dit ligt op ongeveer 100 meter van onze tent. Je kan er lekker in liggen dobberen, en je mee laten nemen door de stroming. De bodem is wat lastig om overheen te lopen. Het zijn allemaal glibberige keien. ‘s-middags nog naar het zwembad geweest. En net op het moment dat de verveling toesloeg kwamen er twee meiden Amber vragen of ze mee ging zwemmen. Die hebben we niet meer veel gezien. Mila vond het wat lastiger om een vriendinnetje te vinden. De ene was te oud de andere te jong die weer te groot en dan weer te klein.

c de winter

zo te zien wel een aardige camping ,maar ja je zijn er nog maar kort ,amber had al snel vriendinnen , en mila mischien nu ook al ,en anders komt dat wel .we wensen jullie veel plezier en mooi weer .groeten van ons .