Camping La Rocca - Bardolino - Gardameer

Dinsdag 2 augustus

Vanmorgen redelijk vroeg uit de veren, want om 10.15 werden we verwacht aan de Ardeche voor het kanoën van 14 km. Eerst uitleg hoe je moet sturen en remmen ed, maar dat wisten we natuurlijk al lang, wij als “ervaren” kanoërs. In het begin was het nog niet echt druk, maar hoe dichter we bij Valont Pont d’Arc kwamen hoe drukker het werd. Onderweg kwamen we diverse “glijbanen” en stroomversnellinkjes tegen. Errug leuk om te doen. Het mooiste van deze tocht zagen we na ongeveer 12 km. De Pont d’Arc. Dit is een rots waar onder door de Ardeche loopt, hier vaar je dan onderdoor.

Tanja

Wat een mooie omgeving daar. Super om te kunnen kanoën nog veel plezier verder

oma de winter

hallo allemaal ,je zijn lekker wezen varen ,dat is wel leukop t water .vanmorgen was t nog niet best ,maar nu schijnt de zon weer .hebben jullie al nieuwe vriendinnen ,je moet er ook weer niet te veel hebben ,geniet nog maar een paar dagen ,want t zit er zo weer op . groetjes . en tot ziens .